تعمیرگاه تویوتا GT86 شهر سرویس

تعمیرگاه تویوتا GT86

تعمیرگاه تویوتا GT86

تعمیرگاه تویوتا GT86 که تعمیرات خود را ضمانت می کند، مجموعه شهرسرویس است.

شهر سرویس تمامی قسمت های خودرو تویوتا جی تی 86 اعم از موتور، گیربکس، مشکلات برقی و نرم افزاری، بدنه و غیره به صورت تخصصی و با گارانتی تعمیر می کند.

به قول معروف 0 تا 100 تعمیرات خودرو خود را می توانید به تعمیرگاه تویوتا GT86 شهرسرویس بسپارید.

تعمیرگاه تویوتا GT86 با تیم متخصص و ضمانت تعمیرات در ایران بسیار کم است. 

برخی خودرو ها دچار مشکلاتی می شوند که صاحب اتومبیل به فکر تعویض خودرو میافتد یا مثلا موتور اتومبیل دچار ایرادی می شود که هیچ تعمیرگاه تویوتا GT86 نتوانسته آن را تشخیص و تعمیر کند، تعمیرگاه تخصصی شهرسرویس توانایی این را دارد تمامی قسمت های خودرو را بازیابی و تعمیر کند.

تعمیر تویوتا جی تی 86 تعمیرات تخصصی تعمیرگاه شهرسرویس

برند تویوتا

تعمیرگاه خودرو شهر سرویس متخصص و مکانیک های با تجربه ای برای تعمیرات تمامی مدل های برند تویوتا دارا است.

تویوتا یکی از بزرگترین خودروسازان جهان است این خودروسازی با طراحی و ساخت مدل های متعدد و طراحی های متفاوت با کاربری های مختلف توانسته است که رضایت انواع سلیقه ها و انتظارات را به دست آورد.

حتی تا جایی پیش رفته که مدعی کارکرد میلیون کیلومتر در خودرو های خود است و به گونه ای عمل کرده که دارای القابی همچون حضرت برای مدل لندکروز بین دارندگان این خودرو در ایران شده است و با توجه به دوام و کارایی متفاوت حتی توانسته است جایگاه خوبی در ارتش های جهان پیدا کند و به جرات میتوان گفت که این خودروساز نقاط قوت محصولاتش بیش از ضعف هایش است شاخص ترین مدل هایی که تاکنون به ایران وارد شده است میتوان به کمری،راو، پریوس، هایلوکس، کرولا، یاریس، جی تی 86، لندکروز، هایس، آریون، پرادو، اف جی کروز، chr و غیره اشاره کرد.

موتور خودرو تویوتا GT86

این خودرو دو درب کوپه دارای موتور باکسر است که طراح و سازنده آن شرکت سوبارو ژاپن است.

طرح این موتور به گونه ای است که 4 سیلندر 2 به 2 پشت به هم قرار گرفته که این امر باعث شده است که طول موتور نصف شده و به عرض آن اضافه شده است در نتیجه طول میل لنگ کوتاه شده که خود باعث ایجاد گشتاور و افزایش عمر شاتون ها می شود که بهترین گزینه برای موتور خودرو های اسپرت است.

موتور تویوتا GT86 شهرسرویس
موتور تویوتا GT86 تعمیرگاه شهرسرویس

موتور تویوتا جی تی 86 شهرسرویس

این موتور با حجم 2 لیتری و 16 سوپاپ و سیستم سوخت رسانی ترکیبی انژکتور با فشار کم و انژکتور تزریق مستقیم با فشار بالا یعنی 8 عدد انژکتور که 4 عدد انژکتور فشار کم که روی مانیفولد هوا بسته می شود و 4 عدد انژکتور فشار بالا تزریق مستقیم که روی سرسیلندر بسته می شود و 4 عدد VVT که توان 198 اسب بخار در 7000 دور در دقیقه تولید می کند.

ایرادات شایع در موتور باکسر که باعث رفتن به تعمیرگاه تویوتا GT86 می شود!

  • خرابی در سیستم جرقه زنی که عبارت از کویل و شمع که معمولاً به علت عدم تعویض به موقع شمع ها آن هم به دلیل سخت بودن دسترسی به آنها اتفاق میافتد
  • خرابی در سیستم فشار بالای سوخت که به علت از کار افتادن پمپ فشار بالاست که معمولاً به دو دلیل عدم روغن کاری صحیح پمپ و کم بودن فشار بنزین ورودی و همچنین کیفیت بنزین است
  • خرابی در یاتاقان های متحرک که این مورد در اکثر موارد مربوط به عدم تعویض روغن صحیح این موتور بوده که به جای روغن 0W20 از سایر واتهای روغن استفاده می شود که باعث عدم پمپ صحیح روغن از اویل پمپ به میلنگ و فرسودگی زود هنگام یاتاقان ها می شود
  • خرابی در VVT که معمولاً بر اثر افت فشار روغن دچار خوردگی شده و باعث نشت روغن در قطعات داخلی VVT می شود و مانع عملکرد صحیح آن میگردد

فراموش نکنید که این موارد ایرادات شایع و علل آن ها هستند، در موارد دیگری پیش می آید که موتور این مدل خودرو به دلایلی دیگری دچار ایراد شود.

فراموش نکنید برای شهر سرویس تعمیرگاه تویوتا GT86 فرقی ندارد که مشکل موتور اتومبیل شما چیست! آن را با ضمانت تعمیر خواهیم کرد.

مشکلات شایع در گیربکس تویوتا GT86

گیربکس جی تی 86 یک گیربکس 6 سرعته و دارای پدال شیفتر یا همان شش سرعت دستی است و قابلیت وضعیت اسپرت و برفی را دارد.

تعمیر گیربکس تویوتا Gt86
خرابی در گیربکس های تویوتا جی تی 86 سه دسته را شامل می شود:

  • خرابی در قطعات برقی و الکترونیکی داخل گیربکس
    شامل شیر های برقی شیر های سلونوئید سیم کشی سنسور های تشخیص سرعت شافت ورودی و شافت خروجی و سنسور های تنظیم فشار و سنسور فشار روغن و حرارت روغن
  • خرابی در کیت کلاج گیربکس
    شامل خرابی صفحات کلاج داخل کاسه ها، اورینگ ها و پکینگ ها و باند و فیلتر روغن و رینگ های کاسه کلاج گیربکس
  • خرابی در قطعات اصلی و چرخ دنده ها
    شامل خرابی در ساعت گیربکس خرابی در اویل پمپ گیربکس خرابی در توربین گیربکس خرابی در کاسه های کلاچ و خرابی در شافت و و بوش های داخل گیربکس

به غیر از این ایراد ها هر مشکلی دیگری توسط تعمیرگاه تویوتا GT86 شهر سرویس تخصصی تعمیر می شود.

شهر سرویس تعمیرگاه تویوتا GT86 تعمیراتش فقط در موتور این خودرو و گیربکس آن خلاصه نمی شود، تمامی بخش های جی تی 86 به تخصصی برای تعمیرات پذیرفته می شود.

 

 

 

تهیه شده توسط: مهندس میر عمادی (عماد کارسرویس)

تعمیرگاه وراکروز ix55

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *